poniedziałek, 7 kwietnia 2008

Nowe modele Dornblutha

Właśnie wróciłem z targów w Bazylei, mnóstwo nowości, o których będziemy pisali przez kolejne dnie. Ale dla mnie jedną z najbardziej wyczekiwanych była około targowa prezentacja nowych modeli zegarków Dirka Dornblutha. Jakiś czas temu pisałem o mojej wizycie w Kalbe, gdzie w małej manufakturze powstają wspaniałe zegarki. Tym razem spotkanie miało miejsce w restauracji podczas targów Baselworld. Dirk przywiózł jeszcze ciepłe modele: regulator z centralną sekundą, oraz klasyczny model z centralną sekundą ( do tej pory Dornbluth miał wyłącznie modele z małą sekundą) . Co ciekawe Dornbluth będzie teraz sam produkował tarcze do swoich zegarków, wraz z nowymi modelami zegarków, miałem możliwość zobaczyć nowe tarcze, w tym porcelanową. Tarcze robione są według technologii, której używano w zegarmistrzostwie 200 lat temu. Więcej tutaj.


[D.Dornbluth&Sohn]

Brak komentarzy: